Mobile Monday om QR koder

Vil QR koder erstatte www-adresser?
Hvordan kan vi bruge dem i vores marketing?
Hør også Splitter fortælle om deres store satsning på intelligens i QR koderne!

12. november 2012

MobileMonday og Frontal inviterer til arrangement om QR koder

Kom og hør: GlobalConnect, Splitter og Okari Mobile

QR koder vinder frem, men vi venter måske stadigt på det store gennembrud. Mobile Monday har samlet nogle spillere, som hver i sær har erfaringer med QR koder.

Talere:

GlobalConnect vil sammen med deres reklamebureau fortælle om, hvorfor de valgte en reklamekampagne bundet op omkring QR koder – og med hvilket resultat! Samt give bud på deres overvejelser omkring fremtidig brug af QR koder.

Splitter er en nystartet dansk virksomhed, der har udviklet et system, der gør QR koder mere præcise og fleksible. Læs mere om dem på http://splitterhq.com/ eller læs evt. http://www.comon.dk/art/220659/dansk-ivaerksaetter-goer-qr-koder-intelligente.

Okari Mobile er et digitalt (reklame)bureau, der har specialiseret sig i løsninger baseret på en omfattende og avancerede teknologiplatform. De henvender sig til kunder, der ønsker at binde deres brand eller produkter sammen med det mobile medier.

Af hensyn til arrangementets plads og afvikling er tilmelding nødvendig. Du kan tilmelde dig her!). (hvis ikke du er medlem af MobileMonday, skal du først tilmelde dig her!)

Arrangementet afholdes på dansk og finder sted mandag den 12. november 2012, fra kl. 16.00 til 18.00

Hos Issuu, Gasværksvej 16, 3. 1656 København V

Posted on October 30th, 2012